Смачило на Facebooк прозвітувала за рік роботи в Рівненській юстиції

13226742_1760413160841898_7451943104779332708_n

Колишній адвокат та політик Іванна Смачило вже рік очолює Головне територіальне управління юстиції в Рівненській області. На Facebooк головне юристка області підбила коротенькі підсумки своєї роботи. Зокрема відзначила,  за цей час на 25 відсотків оновлено кадри юстиції за наслідками прозорих і чесних конкурсів, 110 посад держслужбовців скорочено. Крім того управління переїжджає у нове приміщення Рівненського дому юстиції.

Зокрема Іванна Смачило, зауважує:

Команда Рівненської юстиції працює для Вас уже рік. Ми робимо юридичні послуги доступнішими, а Ваше життя простішим. За рік зроблено:
– на 25 відсотків оновлено кадри юстиції за наслідками прозорих і чесних конкурсів. 110 посад держслужбовців скорочено;
– проведено децентралізацію реєстраційних послуг, внаслідок чого близько 8 млн. грн. щороку додатково отримують територіальні громади Рівненщини на свій розвиток. Зареєструвати бізнес, право власності на майно можна без черг і корупційних схем. Відтепер замість однієї реєстраційної служби в районі цю послугу на Ваш вибір надають райдержадміністрації, міські ради, ЦНАПи, нотаріуси, акредитовані суб’єкти;

13100886_2008664332692316_7701108389039781416_n
– завдяки професійній та чесній позиції Мін’юсту інформація про майно та його власників, власників бізнесу є відкритою для всіх. Довідки, витяги та інші офіційні документи можна отримати он-лайн за лічені хвилини;
– отримати свідоцтво про народження тепер можна одразу в пологовому будинку. Не потрібно чекати і бігати по держустановах;
– одружитися он-лайн? Легко! Тепер Ви можете через Інтернет подати заяву про реєстрацію шлюбу, сплатити мито і обрати дату церемонії;

13061924_820349011442009_6090338316849576427_n
– ліквідовано 18 районних управлінь юстиції, що довели свою неефективність. Мешканцям місцевих громад юридичні послуги надаватимуть мотивовані юристи бюро правової допомоги, які пройшли через прозорий і чесний конкурс;
– завдяки новому професійному керівництву виконавчої служби за три місяці роботи перевиконано всі показники. Зокрема, лише виконавчого збору до держбюджет перераховано на 200 % більше, ніж було заплановано (замість 2,4 млн. грн. запланованих є вже 5,8 млн. грн.).
І ще. Для зручності наших громадян ми вже переїжджаємо у нове приміщення.
Це лише початок. Ми прагнемо стати якісним державним сервісом не тільки на словах, а й на ділі.

Вам також може сподобатися