Рівненський архітектор-експерт розповів як зробити вулицю Петлюри комфортнішою

13483398_827276584072221_3614554202696849034_o

Рівненський архітектор-експерт Андрій Шевчук переосмислює містобудування та пропонує рівненським комунальникам запроваджувати інновації під час ремонту міських вулиць. Цього разу він розповів як зробити вулицю Петлюри комфортнішою.

На Петлюри на перетині з вул. Словацького ремонтують тротуари.

13416970_827272357405977_6357276475593861377_o

Як я розумію, ремонт полягає в піднятті бордюрів і заміні бруківки, тобто оновленні того, що є, лишаючи частину існуючих недоліків облаштування вулиці:

  • небезпечність бути збитим, рухаючись пішки через широчезний проїзд шириною понад 14,5м, з яких для проїзду використовується тільки 6.5м.
  • необхідність протискатися і обходити автомобілі запарковані на пішохідному переході і тротуарі.

13475145_827273347405878_435367973708068497_o

  • необхідність перескакувати або шукати можливість обійти велику калюжу, що накопичується на самому переході, і стоїть допоки не висохне.
  • стандартна для міст третього світу відсутність безбар’єрності і можливості взагалі пересуватися вулицею.

13433210_827273640739182_5242533843686017912_o

Усі ці недоліки є наслідками недосконалої організації простору, яка скоріше сприяє безладу,ніж впорядковує його.

Зробити цю частинку вулиці більш зручною для декількох тисяч людей, які проходять тудою кожного дня, не витрачаючи при цьому значних коштів можливо.

Є типові рішення, що давно ефективно працюють в містах Європи, і навіть останніми роками, в деяких українських містах.

Звуження зайвої проїзної частини, в місці руху людей до фізично необхідної для проїзду – зменшивши відстань перетинання людини з автомобілем:

– знижується ризик виникнення аварій, в якій можуть постраждати люди;

– унеможливлюється шкідливе паркування, що заважає руху і погіршує видимість;

– з’являється чіткість і зрозуміють можливої траєкторії руху автомобілем.

13483398_827276584072221_3614554202696849034_o

Піднята проїжджа частина в зоні пішохідного переходу (широкий лежачий поліцейський). Дає:

  • чітку приорітизацію пішохідного переходу і привернення уваги;
  • змушування знижувати швидкість транспорту. Безпечніші умови і легші наслідки при контакті транспорту і людини.
  • переміщує калюжу, через які зараз потрібно перестрибувати;

13433229_827276667405546_8107110525031882104_o

Ну і стандартний набір для будь-якого нормального міста:

  • плавне широке пониження до бордюру і перепад не більше 2,5см, щоб усі люди могли користуватися міським простором;
  • антипаркувальні стовпці;
  • розподіл тротуару на функційні зони за допомогою тактильних елементів і кольору для кращого орієнтування і уваги.

 

Вам також може сподобатися