5 листопада у місті стартує «Школа медіа-комунікацій «Skills Hub»», яка передбачає навчальні тренінги, що допоможуть розробляти і реалізовувати медіа-кампанії. Тренери говоритимуть, як навчитися правильно позиціонувати себе у медіа-просторі та як розробити PR-план. Про це повідомляє Рівне Вечірнє.
Програма курсу включає шість тематичних тренінгів: сучасні засоби презентації з використанням різних онлайн-платформ та сервісів; людина як бренд (правильне позиціонування себе у медіа, складання професійного резюме); інтегровані PR-кампанії (інструменти для просування брендів в Інтернеті); інструменти для успішної співпраці зі ЗМІ; структура комунікаційної стратегії та PR-плану; онлайн-інструменти комунікацій: сайти, блоги, соціальні медіа.
Тренерами на проекті будуть Ксенія Дітчук (редактор інформаційного порталу «ЖИТЛО», бізнес консультант у сфері маркетингу, PR, SMM), Антон Шинкарук (кандидат політичних наук, веб-консультант та веб-розробник), Олена Дуб (журналіст, медіа-фахівець, блогер, SMM-координатор сайту «Крим Реалії») таРуслана Величко-Трифонюк (громадський консультант ОПОРи в Київській області, координатор проекту «Дані міст/Apps4Cities»).
Відбір учасників — окремо на кожен тренінг. Для участі у «Школі медіа-комунікацій «Skills Hub» відбиратимуть по 20 осіб.
Подати заявку можна, заповнивши реєстраційну форму.
Перший тренінг відбудеться 5 листопада в «InfoHub» (Словацького, 3а) — «Сучасні засоби презентації з використанням різних онлайн-платформ та сервісів». Дедлайн реєстрації — 3 листопада (включно).